Τέλος η φυσική παρουσία στον ΔΕΔΔΗΕ μόνο ψηφιακά η υποβολή των ΥΔΕ ηλεκτρολόγου

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ παύει η φυσική παρουσία των πολιτών στα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ από 4/11/2024 και εφεξής όλες οι αιτήσεις θα υποβάλλονται ψηφιακά μέσω της υποβολής αιτήματος προς τον διαχειριστή δικτύου .
Συνεπώς αιτήματα όπως η υποβολή της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) για επανέλεγχο θα γίνεται μέσω αιτήματος από τον χρήστη ή τον ιδιοκτήτη της εγκατάστασης με την επισύναψη της ψηφιακά υπογεγραμμένης ΥΔΕ μέσω της εφαρμογής του gov Ψηφιακή ΥΔΕ
Όλη η διαδικασία για την αρχική ηλεκτροδότηση μια οικίας πχ η αίτηση χαμηλής τάσης , η ενημέρωση για την επιμέτρηση του κόστους, η υποβολή της ΥΔΕ και των υπολοίπων δικαιολογητικών και η υπογραφή συμβολαίου θα γίνεται ψηφιακά .
Για να υποβάλετε αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ πατήστε εδώ Αιτήματα ΔΕΔΔΗΕ
Η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει :
Από τις 04/11/2024 η υποβολή όλων των αιτημάτων των πελατών και αντίστοιχα η υποδοχή τους από τον ΔΕΔΔΗΕ, θα γίνεται μόνο ψηφιακά
Πλέον οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ μέσω του deddie.gr ή μέσω του my deddie app (android & IOS) μπορούν να προχωρούν στην καταχώρηση ενός αιτήματος, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία και η προσκόμιση χειρόγραφων έγγραφων από οπουδήποτε και αν βρίσκονται!
Ο νέος τρόπος υποβολής αφορά στο σύνολο των αιτημάτων, καλύπτοντας κατηγορίες όπως:
• Νέα σύνδεση παροχής (αρχική σύνδεση/εργοταξιακή/οικιακή/επαγγελματική)
• Τροποποίηση υπάρχουσας σύνδεσης π.χ. επαύξηση, μείωση, ενοποίηση/ διαχωρισμός, αποξήλωση παροχής κλπ
• Υποβολή ΥΔΕ/Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (αρχικό έλεγχο, τακτικό επανέλεγχο, έκτακτο έλεγχο)
• Έλεγχος & Επανατοποθέτηση μετρητή
• Ηλεκτροκίνηση – Σύνδεση φορτιστή σε υφιστάμενη ή νέα παροχή
• Νυχτερινό Τιμολόγιο (χορήγηση, αλλαγή, κατάργηση)
Με το νέο τρόπο εξυπηρέτησης ενισχύεται η εμπειρία των πελατών, μειώνοντας παράλληλα την προσπάθεια που καταβάλλεται για την υποβολή ενός αιτήματος και παρέχοντας τη δυνατότητα να γίνεται απομακρυσμένα μέσω υπολογιστή, κινητού ή tablet, από οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκονται!